Paket

Åh älskar verkligen att få paket!

Men vad har jag köpt nu? Jo, en locktång!

Gav upp hoppet på alla olika sorters locktänger för flera år sedan. Använder i dagsläget bara "rullar" som inte kräver någon värme, utan man sätter i dem i fuktigt hår och sover med dem -> lockigt hår när man tar ut dem dagen efter. 

Mitt hår är heeeelt hopplöst, skojar inte, går inte att locka med en locktång, impossible...vet inte hur många gånger jag försökt, men så fort jag går utanför dörren BAM så försvinner lockarna och där står jag med rakt hår igen...

But this time! 
Så testade jag en kompis och till min stora förvåning så satt lockarna i tre HELA dagar! Kan ni fatta?! Hade bara sprayat lite hårspray, nothing else! Så jag letade runt på nätet efter en exakt likadan locktång som hon har och fann en för 244kr (299 kr orginalpris men hittade en rabattkod  - 12% rabatt och fri frakt!) billigt om ni frågar mig. Lite synd bara att jag inte får använda den förräns om 2 veckor...
Ni kanske undrar "varför fan får du inte använda den nu när du köpt den? Whatms your problem woman?"
Imma tell ya' guys. 
Har precis på påbörjat vår andra testperiod (gymnasiearbete) där vi inte får använda stylingprodukter, balsam, hårinpackning etc. Bara använda schampo som sägs motverka kluvna hårtoppar/skadat hår - anledning till varför jag inte får använda min nya locktång...aja bara att vänta!





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: