Trängselskatt

Jag har sagt det tidigare, och jag säger det igen, kommer från och med idag aldrig undvika att köra till stan. 

Mamma bad mig skjutsa henne hem till hennes väninna som bor vid skanstull innan 16. Hade inga större problem att hitta dit då mamma vägledde mig. Men när jag skulle köra hem så gick det åt skogen, tog fel avfart, var meningen att jag skulle köra upp till rondellen vid Gullmarsplan men svängde av till höger och körde till Globen istället. Tänker att det inte är så farligt utan försöker hitta någonstans att vända, kör utan att veta vart jag ska och ser en rondell, vänder och kör tillbaka mot Gullmars. Förvirrade och fast i mittenfilen slutar det med att jag inte hinner ta någon avfart utan slutar med att jag kör mot Södermalm, oh no . Hittar ingenstans att vända, alls, alltså va?! Så var hamna jag? Jo jag hamnade till slut i Solna, vid Karolinska, hur gick det här till?! Försökte köra tillbaka samma väg som jag kom vilket inte fungerade och jag hamnade där jag startade, Karolinska. Stannade till vid apoteket och försökte få igång min GPS. Efter många filbyten, tutningar, sura blickar, köer och tullar så hittade jag äntligen vägen hem, bara sådär 1h och 40min senare, nej alltså nej. 




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: