Would it fit me?



Skulle jag passa i den här färgen? Är den för ljus kanske?
Anyways, jag och Jennifer bestämmde oss igår för att färga håret. Jag till färgen som ni ser på bilden ovan, och hon lite ljusare färg än vad hon har nu.

Det här var färgerna vi färgade me (jag använde mig av två paket, nr.379 och Jennifer av ett, nr.380), de finns att köpa i en liten afrikansk butik nere i Hötorgets T-bana.
Det enda jag var extremt rädd för under färgningen var att mitt hår antingen skulle bli för orange, för ljust eller inte färgas alls.
#YOLO

Så här såg mitt hår ut innan färgningen.


And the result! 
Ja, som ni ser så blev det inte en så markant förändring, haha.
Blev mer Cherry Red än Golden Bronze, vet inte vad jag ska tycka om färgen. 
Jag vet dock inte om mitt hår verkligen är sådär ljust i verkligheten, för jag ser själv ingen färgskillnad på längderna, bara i hårbotten.






❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: