Tips från coachen

♥ Fokusera på det som är viktigt och sluta störa dig på onödiga saker som är none of your buisness. Alla har olika åsikter och värderingar. Det sprider bara negativ energi att slänga hat på något som du egentligen inte har med att göra. Acceptera att alla är olika.

♥ Skriv ner sådant du är stolt över. Det behöver inte vara stora saker utan jag skriver varje dag ned små saker jag gjort under dagen, som jag känner mig nöjd över. Det kan vara allt från att du pluggade till ett test fast du egentligen ville sova längre, eller att du gjorde någon annan väldigt glad.

♥ Gör förändringar p.g.a kärlek istället för hat. Tidigare i livet tränade jag för att jag hatade min kropp, nu gör jag det för att jag älskar den. Samma sak gäller allt du gör, lycka och framgång kommer inte genom hat och negativitet, utan genom kärlek och positivitet.

♥ Var tacksam. Spendera en stund åt att tänka på sådant du är tacksam för i livet, för när du väl tänker efter finns det ofta en miljon små saker som man annars tar för givet. 

♥ Säg till dig själv att du är vacker, stark och att du bestämmer över ditt eget liv. Du har rätten att göra precis vad du vill, så länge det inte skadar någon annan. 

♥ Sluta jämföra dig med andra eller försöka vara någon du inte är. Varför är man ibland så rädd för att visa sitt riktiga inre jag? Ett av mina motton är "hellre hatad för den jag är än älskad för den jag inte är". Finns det något finare än någon som inte ursäktar den han eller hon är?

♥ Skratta, le, älska, spendera tid med människor som får dig att må bra, do whatever makes you happy. Livet är för kort för att försöka tillfredsställa alla andra, spendera därför bara tid med människor som vill ditt bästa och som får dig att må bra. Rensa bort de som ger dig negativ energi. Gör det som får DIG att vara lycklig.

♥ Unna andra människor lycka. Att vara avundsjuk eller missunnsam tar dig inte långt i livet, what we think we become. Tänker vi negativa tankar, drar vi till oss negativitet vilket håller oss tillbaka, och tvärt om. Simple.

*CREDIT*




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: