BOY

Åkte in till stan igår och mötte upp Sofia, Jennifer och Peter för att köpa en present till Flora, samt köpa en klänning inför hennes fest som är imorgon!!
Utöver Floras present så fick även en tröja, ett par hotpants, två pkt med hårfärg och en klänning följa med hem....inte så bra med tanken på att jag borde spara pengar inför Berlinresan med skolan i maj, Frankrikeresan i augusti och en solsemester med bästvän någon gång under sommaren. 
Har ifl lagt undan 1000kr nu, let start saving money!

Jag är head over heels in ❤ med den här tröjan.
Den är perfekt på alla sätt och vis.
Passformen. Materialet. Trycket. Everything.
Nu är det bara sommar som fattas, kan ni tänka er den här tröjan när man är brun med ett par slitna jeansshorts, vita converse, raybans & en longboard?

Ni anar inte hur länge jag kollat på dessa hotpants på nätet(mina hotpants som jag dansar i är alldeles för korta vilket resulterar med att jag visar hela rumpan så fort jag rör mig lite), hur länge jag velat köpa dem, och igår så blev de mina! Trodde att de skulle kosta mer, but uhuh helt acceptabelt pris till min förvåning. 
Det sista paret i den storleken btw, feeling a bit lucky! 




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: