Lolita

Åh vad glad jag är! Humöret på topp idag! Lyckades sälja alla mina lolita klänningar igår -> cash rullar in -> Julia kan köpa fler julklappar till (sig själv) sina nära och kära! :)
 
Hann aldrig skriva det här, men min mobil buggade hela kvällen i förrgår och slutade tillslut att fungera...iTunes tvingade mig att återställa hela mobilen så att den var fabriksinställd för att den skulle gå att sätta på, panik eller vadå? 
Återställde mobilen, försökte uppdatera till iOS 7.04, men mobiljäveln vägrade...satt uppe till 01:00 zzZzZZz
När jag äntligen lyckats uppdatera programvaran så förde jag direkt över säkerhetskopieringen, gick därefter och lade mig. And guess what? Mobilen hade inte ens kopierat klart 08:00 på morgonen! Åkte till skolan utan mobilen och hoppades på att allt (kontakter,bilder,appar) skulle finnas kvar när jag kom hem, vilket det inte gjorde...förde över säkerhetskopian en till gång för att se om något hände, but no.
Efter 162627 försök med att återställa kopian igår så lyckades jag få tillbaka allt på mobilen! Vad var jag egentligen tvungen att göra? Synka mobilen en gång...smartbrud haha.




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: