2013 i bilder

Hakar på trenden att göra ett sådant här inlägg jag med, så here you go peeps, mitt år i bilder!
Så sjukt snabbt det här året, 2013, har passerat!

JANUARI

Jag köpte den här underbara saken! Tänk att det gått ett år sen jag införskaffade den, och tänk hur mycket bilder jag hunnit ta på den tiden!

Började förövrigt med min squat challenge
 
FEBRUARI
Jag tog modet och färgade mitt hår brunt.

Och jag blev klar med min squat challenge

MARS

Märkte på något konstigt sätt att jag kunde göra så här ↑ med min tunga


Vi överraskade Sofia med tårta i skolan på hennes 17-års dag!
Fick mail om att jag skulle få vara med i The K-pop Show

APRIL
 Hände inte så mycket i april förutom att jag gjorde HP

MAJ

Min fina syster tog examen!

Anordnade en möhippa för syrran i början av maj!

The K-pop Show!
Åkte till Berlin med klassen!

JUNI

Under juni månad hände det rätt mycket, min syster gifte sig och jag hade mitt sista sommarlov som spenderades i Japan, 2 veckor, och i Kina, 3 veckor. Bilderna har som sagt inte laddats upp då jag haft sån extrem tidsbrist, får se om jag hinner ladda upp dem nu innan jullovet tar slut.

JULI

Hittade en fyrklöver i Japan~

Drog ut på krogen i Kina med syrran och Samuel.
 
AUGUSTI

Firade Jennifer som fyllde 19!

Ja, bilden säger väl allt?

Köpte mig en kånken rygga innan resan till Frankrike!

Jag, Sofia & Carola åkte till Frankrike! Vill ni se bilder från Frankrike (del 1) klicka HÄR
 
SEPTEMBER
Beat Burger kom till Sverige för att hålla i en workshop! De lärde ut refrängen till EXO - Growl, så värt pengarna och alla blåmärkena jag fick.

OKTOBER

Vi (ToXIC$) uppträdde på Confuison i Göteborg. Fler bilder hittar ni HÄR
Firade Myas 18-års dag! 
Var ute och åt med kollegorna, riktigt mysigt!

NOVEMBER

Jag fyllde 18 och det firades med att dra ut och klubba med dessa pinglor!

Vi började med halv-8 hos mig med jobbtjejerna, först ut var Maya & Malin!

Hade födelsedags-lunch hemma hos mig, jättekul att så många kunde komma!

Materiell lycka!

Körskolan bokade min uppkörning, iiiiih!

DECEMBER

Jag foxade nytt leg + kort och kände mig plötsligt lite mer vuxen

Firade Malins 18-års dad med att gå ut och klubba!

Gick på julbord med jobbet!

Bakade julgodis med mina tjejer!

Hittade äntligen en passande ljusslinga + klämmor till mitt rum!

Spelade in två nya covers!
Firade äntligen jul med HELA familjen, var några år sedan vi gjorde det.
 
 
 




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: