Skanstull


Gårdagen började med en jakt efter ett par Levi's shorts 501, och så på T-shirt store vid Slussen så hittar jag dem, rätt storlek och allt. Julia totally beredd på att punga ut en femhundring för godingarna. Till min besvikelse så fanns de inte i rätt färg...ledsen tjej.
Well well, jakten fortsätter! Nothing's going to stop me!
Runt 13-tiden så drog jag vidare till Kungsan för att möta upp mor som var där och fotade åt Kinafestivalen, som börjar idag btw! (2-4 Augusti) Jag kunde tyvärr inte vara med i år och dansa då jag var bortrest under träningarna, men nästa år kanske? 

Jag och Pegah bestämde även för att träffas lite spontant efter hon slutat jobbet, shit när var det jag träffade den här bruden sist? Too looooooooooong ago ifl! Så i väntan på att klockan skulle bli 14:40 (då tuben gick) så satt jag på gräsmattan framför den stora scenen i Kungsan och solade, riktigt nice! 
Helt lost inne på skanstulls T-bana så möts jag upp av Pegah! Trodde jag skulle gå vilse...Efter några kramar rörde vi oss mot Espresso house i Skrapan, beställde varsinn lunchmacka och började prata om allt mellan himmel och jord, åh vad jag har saknat att umgås med dig! Vi måste ses snart igen! I got a little present for you my dear hihhohihi!

Åh juste! Jag har suktat efter en rosa Fjällräven i år och dar, häckat framför datorn på tradera & blocket för att hitta någon billig second hand....meeeeen nej, en stor rosa Kånken har jag aldrig sett skymten av.
InterSport @ Port73, how much I love you. Där, höger om entrén, på väggen, högst upp, där hängde den. 
700 spänn, en jävla massa springande and it's finally mine! (Så mycket jag gått igenom för att hitta den där ryggsäcken..)

Åååh det var så himla kul! Det måste vi verkligen next week maybe? :)

2013-08-02 // 23:14:35



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: