Nej jag har inte mens.

Karma's a bitch today.
Obalanserad, negativ(pessimistisk) dryg och jävligt känslig, så har jag varit de senaste dagarna.
Känner mig helt borta, som att jag hamnat mitt i en turbulens, mitt humör kan gå från att ha varit på topp till - på bara några sekunder. Vad är det som händer?
Inget går som det ska, jag är allmänt dryg mot allt och alla och så klagar jag 24/7...

Hade nyss världens lust att bara sätta mig ner på trottoaren och börja gråta, kände på en gång hur tårarna började träda fram. Så patetisk...hur ynklig får man va egentligen?

Helst av allt vill jag gå och lägga mig nu, komma ifrån från det här eländet, drömma mig bort, men det kommer troligen inte att hända. Måste packa inför tävlingen på lördag, städa mitt rum, föna håret och plugga matte. Kul liv.

Finner jag någon mening i att skriva det här i bloggen? Nej
Ändra inställning inför morgondagen? Ja
Godnatt folks, jag hoppas på en trevligare dag med ett trevligare humör imorgon.


» pegah

jag känner mig precis som dig men det är bara att kämpa sig igenom det antar jag :(

2012-09-29 // 14:23:25



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: