U19 Elite Latin, Youth A

Imorse på väg till skolan så fick jag reda på något som gjorde mig oerhört glad.
Jag hittade nämligen vårt resultat från tävlingen i Norge!!!
Har letat som en galning i år och dagar...

Spänningen stiger och nervositeten ökar desto längre ner jag scrollar på listan, och där längst ner på första sidan finner jag våra namn!
Vi hamnade på...












DUN, DUN, DUUUUUUUN......
















16:de plats!

16:de plats av 23, vi slog alltså 7 par! SJU PAR! Kan ni fatta?!
Vi var dessutom bara 3 par ifrån att komma in i semifinalen, not bad!
Trodde verkligen inte att vi skulle komma på 16 plats, hade förväntat mig att hamna bland de sista (20 plats eller lägre).
Är ifl sjukt nöjd över resultatet då det här var vår andra tävling i A-klass och första utomlands.

 







❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: