Hunter Stövlar

Nya Hunter stövlar redan?
Fick inte hon ett par i julklapp förra året?
I'll tell you why.

Märkte förrgår när jag rengjorde mina Hunter stövlar att det glansiga lacket försvunnit lite på vardera stövel, vid insida häl, mellan sulkanten och stöveln.
(Se bilden nedan)

Tyckte först att det vore lite fånigt att reklamera dem med tanken på att slitningarna inte var så jätte synliga eller stora, men tänkte sedan efter ett tag, jag har bara haft dem i två månader och skött om dem som man ska, d.v.s. använda boot buffern åtminstone varannan månad, och då borde de inte se ut så här som de gjorde!

Åkte därför till Bromma Blocksmed mina stövlar vid 10-tiden imorse och pratade med butiksägaren på Jackie.
Tur jag har som fick byta dem, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort...
Nu ska jag dra vidare till träningen, Ciao!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: