Frågestund - svar

Kan du visa bilder på dina dansklänningar?
Vad är ditt bästa köp?
Vad ska du göra i sommar?
Bild på ditt rum?
Favorit affär?
:)


Visst kan jag göra det!
Min standard klänning:

Min Latin klänning + smycken:

Mitt bästa köp någonsin måste har varit mina JC(Jeffrey Campbell) skor. Sorgligt nog var jag tvungen att returnera dem. Ni kan läsa om varför HÄR.
Jag har faktiskt inga planer för vad jag ska göra i sommar. Kina eller kanske London?
Bild på mitt rum kan ni få....så fort jag har städat det...haha. Ser ut som ett bombnedslag just nu...
Har rätt så många favoriter så du får en lista på dem istället!
Forever 21
Vero Moda/SALT/VILA
ZARA
Mango
Victoria's secret
Aldo
Bershka
La Senza
(A&F)

Du dansar ju, så när började du dansa?
Vårens absolut måste i garderobe?
Favorit maträtt?
jag återkommer med fler frågor:) haha


Helt rätt!
Jag började dansa på hösten år 2007 och tävlade min alldra första tävling våren 2008.

Några av vårens absoluta måste i garderoben för mig är:
• Spetslinne (el. tröjor, blusar w/e)
• Tunna blusar
• Vardaglig korsett
• Maxi klänningar
• Höga jeansshorts
• Spetsshorts
• Uppvikta jeans
• En färgglad väska
• Kavaj
• Kort trench coat
• Converse
(Nu tänker jag självklart på kläder man kan ha när det blivit lite varmare.)


Ojojoj, nu gör du det svårt för mig....jag ♥ mat.
Men den absoluta favorit maträtten är nog:
铁板黑椒牛柳 (uttalas: Tiě bǎn hēi jiāo niú liǔ)
Med mycket lök och paprika....


dröm föremål att köpa inom mode ? (chanel, rayban blabla..) <3 :)

Ett par nya Jeffrey Campbell Lita Black Suede!
Andra saker som jag vill köpa är: En äkta Mulberry(Bayswater) väska & ett äkta bvlgari smycke!

Vart har du köpt ditt underbart söta mobilsmycke?
Och hur fäster du det i mobilen, för du har väl en iPhone?
Vilka länder har du varit i?
Vilka länder vill du till?
Vilken är din favoritaffär?

Alla mina mobilsmycken är inköpta i Kina!
Det beror på, en del har två små hål där man kan fästa sina smycken, andra inte.
Mina skal har inte de där två små hålen och därför brukar jag istället fästa mina smycken vid volymknappen.

Länder som jag har varit i:
(Sverige)
• Finland
• Estland
• Norge
• Danmark
• Frankrike
• Monaco
• Italien
• Kanarieörna (Gran Canaria - Las Palmas)
• Holland/Nederländerna
• Tyskland
• Grekland
• Turkiet
• Luxemburg
• Belgien
• Bryssel
• U.S (Kalifornien)
• The United Arab Emirates(UAE), Förenade Arabemiraten - Vi bilade även till "the undefined border" mellan UAE - Oman & UAE - Yemen. Läskigt värre.
Kina
Tror inte jag glömt något land

Har så många favorit affärer så du får en lista på dem istället
.
Forever 21
Vero Moda/SALT/VILA
ZARA
Mango
Victoria's secret
Aldo
Bershka
La Senza

(A&F)

1. berätta om den pinsammaste saken som du har varit med om.
2. varför har du ingen kille? :O
3. favorit blomma?
4. Om du fick välja tre plagg att ha på dig i sommar vilka skulle du då välja?
5. högklackat eller converse?

HAHAHAHAHAH Siwon's tjej....bra där!
1. Du vet ju hur jag är, en som gör bort sig hela tiden!
Nej, men för mig går det mesta över med tiden. En händelse är ju inte pinsam för evigt, right?
Tror nog inte att jag har varit med om något så pinsamt så att det kan klassas som den pinsammaste...haha.
2. I ask you the same question darling! 
Överensstämmer väl inte med deras utseendeideal antar jag...
Nej men seriöst, you tell me why.
3. Jag älskar Vallmo blommor!
4.
• Spetslinne
• Shorts (Jeans/Spets)
• Converse (Räknas det som ett plagg?)
Annars
• Maxi klänning
5. Hur mycket jag än älskar klackskor så måste jag nog välja Converse.
Why? För att de passar till allt och att de är 100x bekvämare!