Bonne nuit

Hade på mig shorts idag....jätte smart, blev totalt utstirrad....igen, kanske för att det var ganska kyligt imorse...men på eftermiddagen måste det va vart upp mot 26-30 grader!!!!
Under dagen så umgicks jag med Mayanes klass, hade det så trevligt så!
Senare när det blev för varmt så gick vi alla ner till vattnet och svalkade oss en stund, Carola och Mya spelade även fotboll med killarna medan de andra solade.

På eftermiddagen efter att ha umgåtts med alla härliga människor så åkte jag, Mayane & hennes mamma upp i bergen och hikade! Det var verkligen jättefint där uppe! Och varmt såklart! Ni får se bilder när jag kommer hem!
Imorgon beger vi oss till Nîmes...woohiooo shopping!!
Nu ska jag ringa ma madre & papdre och sedan gå och lägga mig!

 





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: