20/6

Blogg.se appen funkar fortfarande inte....arghh! När ska de ta och fixa den? Börjar bli lite impatient här.
Kollade även på fotbollsmatchen mellan Sverige - Frankrike igår! Den andra fotbollsmatchen som jag kollar på, och jag som aldrig sett på en fotbollsmatch förrän jag åkte till Teneriffa, då Sverige spelade mot England.
Ganska så glad över att Sverige vann, fastän vi åkte ut.

Märkte även igår att layouten på blogg.se's hemsida har ändrats....så förvirrande det är, alla dessa nya saker.
Hittar ingenting på sidan...aigoo~~

Gick upp lite tidigare i morse för att fixa några ärenden med bästvän, och eftersom att varken hon eller jag ätit frukost så gick vi till McDonalds och tog var sin macka med juice. Mysigar än att sitta hemma ifl, håller på att bygga om hemma hos oss just nu, trevligt att äta frukost i köket när de arbetar precis utanför köksfönstret..

Jag vet inte varför, men det känns inte som att sommarlovet har börjat...känner mig bara så himla...rastlös? Kommer inte heller kunna åka in till stan, till syrran, kompisar etc. när jag känner för det för att jag inte har något busskort. Kanske borde ta och fixa ett?

Har för övrigt fått mina betyg....aiiiih! De enda betygen som jag blev lite förvånad över var Franskan och Kemin.
Well well, ska försöka prestera bättre nästa termin!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: