Never again I tell you!

Hade det lagom trevligt i provrummet inne på ZARA....
Testade en svart tröja som var ganska tight över bysten/bröstkorgen och hade en dragkedja vid sidan.
Satte på mig den, satt väl ok, inget som jag ville ha direkt så jag började kånka av mig den....
Lättare sagt än gjort...

Drog upp dragkedjan och försökte dra tröjan över huvudet.....men det gick inte!
Den var alldeles för tight runt axlarna och armarna!
Jag var fast i tröjan helt enkelt!....ㅠㅠ
Kändes som att tröjan skulle spricka när jag drog den över huvudet...då märkte jag hur paniken kom krypandes!
Efter många misslyckade försök så stack jag ut huvudet ur provrummet och ropade på Jennifer som var i provhytten mitt emot i hopp om att kunna få lite hjälp!
Så mycket lättare när man är två!
Efter någon minut med Jennifers hjälp så fick vi av den förbaskade tröjan!
Jag säger bara...Aldrig igen.
Aldrig igen! Aldrig att jag testar någon liknande tröja igen!


svar: skumliknande?:O så man kan äta den alltså? O.o

2012-01-27 // 22:26:58



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: