Be careful!

Nu är det dags för en paus! Har pluggat i drygt 2h med 15 min paus. Känns helt okej nu, faktiskt. Tror att jag borde kunna klara mig ganska så bra imorgon!

Jag hade verkligen tur i morse!
Mitt busskort föll ut ur min ficka när jag satt på bussen mot pendeltågsstationen, självklart så märkte jag inget.  Precis när jag tänkte gå från mitt säte så sa kvinnan som satt på andra sidan av bussen till mig att jag hade tappat något på sätet, jag vände mig om och kollade på sätet jag suttit vid och där låg mitt busskort!
Tackade kvinnan några gånger innan jag klev av bussen.
Vanligtvis brukar jag alltid checka sätena en gång innan jag kliver av för att se att jag inte glömt något...men konstigt nog så gjorde jag inte det idag...
Tur jag hade som hade henne bredvid! Tänk om det varit någon annan som inte hade sagt till?
Vilket helvete det skulle bli för mig om jag tappat busskortet där! Både skolkortet och fritidskortet...oh my.


» lina

Julia då! hahah, du glömmer tappar ju alltid massa saker xD

2012-01-13 // 11:48:41



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: