Picknick

Dagen spenderades inne i stan med mina fina tjejer!
Vi gick till en liten park där vi satte oss, hade presentutdelning, åt lunch, solade och bara tog det lugnt i det härliga vädret!Var verkligen jättemysigt! Måste göras om fler gånger!

Tur jag har när jag kommer hem att det fortfarande är fint väder och kan sätta mig på balkongen och sola benen lite! Inte för att jag hann bli brun men...haha
Bara någon timme efter att jag ätit middag så smsar Jennifer mig och undrar om jag vill umgås en stund samt fira henne. Ombytt och redo att gå från huset så börjar det helt plötsligt spöregna...perfekt timing, eller?!

Gick i evigheter och kom till slut fram till en bänk in the middle of nowhere[i en skog i Västerhaninge]. 
Plockade fram allt gott vi hade med oss, tände ett ljus för Jennifer och satte på hög musik, lets start the celebration!...lol
När det började mörkna så försökte vi även tända eldstaden som fanns där. Efter lite jobb så lyckades vi!
Stolta tjejer...haha!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: