MELLANDAGSREA

Äntligen lite lugn och ro!
Var inne på ZARA, och jag säger bara ALDRIG IGEN!
Det var fullsmockat med människor, det var varmt och kvavt och jag stod i kö i en evighet till provrummet i onödan då inget av det jag testade passade......*facepalm*

Drog runt ett varv på stan, gick till åhlens för att se om de hade strumpor till hunters och till min besvikelse hittade jag inga som jag gillade...


Innan jag begav mig hemåt så gick ja MANGO. Vist det var mycket folk där med men inte lika mycket som det var inne på ZARA!Till min förvåning så var många plagg jag kollat på innan på rea! Efter att ha provat en drös med kläder i en evighet så bestämde jag mig för att ställa mig iden meterlånga kön och äntligen ta och betala 3 plagg som jag hittat.

Hittade förövrigt den grå stickade tröjan jag skrev om innan, den var på 50% *halleluljah*...eller allt jag köpte var sänkt med 50% haha!
Visar allt när jag kommer hem!

 





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: