2011

Mitt år i bilder.
Januari

Så här spenderades de sista dagarna på mitt jullov men även början på det nya året i Kina.
Att ta det lugnt, lyssna på K-pop, äta massor av god frukt, pyssla lite och självklart umgås med mor- och -farföräldrarna!

Februari

Saknar dig, vi borde ta och träffas snart igen!

Mars

Sportlovet spenderades i Abu Dhabi med familjen.

April

Under påsklovet så fick jag finbesök av dessa flickor!

Maj

Spexfoto 9H

Juni

Jag var på mitt första konvent, Uppcon:11, med underbara människor!

Juli

Jag hittade faktiskt inga bilder från Juli månad i år, vad konstigt!
Ni får nöja er med en gammal profilbild istället!


Augusti

Jag började i en helt ny skola,
Jag hamnade bland en massa okända människor,
Jag hamnade i samma klass som Sofia & Jennifer,
Jag började gymnasiet.

September

Jag piercade mig tog hål i örat för sjätte gången

Oktober

Måste ha varit en av de bästa köpen jag gjort under år 2011.
Jag införskaffade mig ett par Jeffrey Campbell Lita Black Suede!


November

Jag fyllde 16 år!

December

My new ♥