Tentamen

Har världens jävla stress just nu, min första tenta är nu på tisdag och jag har nog aldrig känt mig så "oförberedd" som nu. 
The Earth System Science. 
2 och 1/2 vecka, 16 kapitel - 480 sidor. 
Hur ska det här gå? Har varit med på varenda föreläsning, har läst allt man ska ha läst, skrivit sammanfattningar, men nu i slutändan så minns jag ändå ingenting. Har jag verkligen inte lyckats ta in något av det vi gått igenom och av det jag läst? Och nej det är inte så att det är tråkigt. Jag tycker ärligt talat att det vi läst om hittills har varit jätteintressant, och blir därför så sjukt jävla frustrerad över att ingenting fastnar. Ligger i sängen och har absolut ingen aning om hur jag ska gå till väga, suck, finns inte så mycket jag kan göra åt saken, godnatt mina vänner.




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: