Andra gången

Vi packar ju bröd, tårtor, bakelser, smörgåstårtor, i princip allt.
Och igår när jag packat en tårta och skulle klippa av snöret så missade jag och klippte mig själv i handflatan istället, bra där Julia *klappar sig själv på axeln* 

Har klippt mig en gång tidigare (samma hand dessutom) men det var för mååååånga år sedan, låt mig tänka efter, 13 år sedan om jag inte minns fel. Kommer ihåg klart och tydligt hur det gick till. Satt och pysslade på dagis och av ren nyfikenhet så testade jag att lägga saxen platt mot handfltan och klippa för att se om det gick att klippa sig själv vilket det gjorde, ung, dum och nyfiken, tack jag vet. 

Vi har nog alla gjort dumma saker i våra yngre dagar...t.ex. som att stoppa in ett finger i en pennvässare och sen vrida runt.




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: