Deklaration14

Nu är det dags att rycka upp sig på riktigt.
Fick precis hem en påminnelse från skatteverket om att de inte fått in min inkomstdeklaration än...alltså tbh så är det väl egentligen mitt egna fel för att den inte är inskickad, inte ska pappa behöva skicka in min deklaration.
Noll koll, ingen aning hade jag om hur allt skulle gå till, visste inte vad jag skulle göra. Fick den hemskickade, lämnade den på skrivbordet och så glömdes den bort hela sommaren fram tills nu. Gick i alla fall in på skatteverkets hemsida och skickade in den via nätet, så nu är det bara att vänta och se om jag får en förseningsavgift eller inte.

Note to myself: GLÖM INTE ATT DEKLARERA NÄSTA ÅR

Börjar högskolan på måndag och är fortfarande inte registrerad till min kurs, vilket jag måste vara för att få läsa den...stressar sönder. Har ringt in till institutionen ett X-antal gånger och skickat mail men aldrig fått svar, suck. Mailade SU en sista gång idag i hopp om att de kunde hjälpa mig, och bara någon timme senare svarade de att de viderbefodrat mitt mail till en ansvarig, tack och lov.


vaaaa börjar du på måndag??? vad skulle du läsa nu igen?? :)

2014-08-20 // 17:36:05



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: