Helt slutkörd

Åkte lite tidigare till gymmet med syrran idag för att dansa en stund innan skivstångsintervallen som vi bokat in oss på kl.19. De första 30 minutrarna av passet var a piece of cake, men snart därefter undrade jag verkligen om jag gjort rätt val, vad hade jag gett mig in på, ett 75 minuters pass, varav det var 45 minuter kvar....Kan ju säga att jag kände mig som en ny människa efteråt ahah...genomsvettig och helt mör i kroppen, precis så man ska känna.
Sen så vill jag tillägga att (jag tycker att) Catrin är den bästa instruktören på friskis i farsta, lätt! Rekommenderar er att gå på skivstångsintervallen som hon håller på torsdagar!
Efter det härliga passet så gick vi till den lilla salen och dansade i drygt en halvtimme till innan vi gav upp och drog oss hemåt. Summering: Bra slut på dagen!

Nu ska jag sova, godnatt allihopa!
Puss & Kram




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: