Terrorisme pratique...

OBS!
Om ni inte känner för att läsa ett svordomsfyllt inlägg där jag beskriver mitt hat för telefonförsäljare så kan ni bara scrolla förbi. Jag måste få ventilera ut mitt hat någonstans, vilket blir här, på min blogg, i ett inlägg.
 
Jag hatar, verkligen hatar, och då menar jag av hela mitt hjärta, hatar telefonförsäljare.
Har jag sagt att jag verkligen hatar dem så in i helvetes mycket? Om inte, så ska ni veta att mitt hat för dem är obeskrivligt.
Jag har nu, under flera veckor blivit uppringd av två telefonnummer med jämna mellanrum.
Från morgon till kväll, trevligt....MY ASS.
Jag vet inte om det är någon annan som också blir terroriserad som jag, men ni som inte blir det, skatta er lyckliga, för ni anar inte hur jäkla irriterande de är!
"Hej, jag heter ... och kommer från ... , jag undrar om du har tid att fylla i en blankett ang ... ?"
Nej, jag har inte någon tid och nej jag vill inte fylla in någon jävla blankett.
Svarade på ett samtal en gång, never again.
Från och med den dagen slutade jag svara på okända nummer, eller nummer som jag misstänker kan vara (så sjukt jävla irriterande) telefonförsäljar. Dessutom så har jag börjat söka upp folk som ringer mig med okända nummer, dessa nummer brukar (alltid) i slutändan visar sig vara från Keycode eller någon jäkla telefonförsäljare. Gosh, jag kunde inte ha brytt mig mindre...

Skaffa er ett fucking liv och sluta ring mig.
Leave me the fuck alone.




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: