Nyårslöften 2013

Hann aldrig skriva nya nyårslöften inför 2013, men det skadar väl inte om jag gör det nu istället?

Här är mina nyårslöften från förra året:
Ha en förjäkla bra sommar!
Skaffa mig ett bättre självförtroende!
Prestera bättre i skolan!
Köpa mig själv ett par nya Jeffrey Campbell Lita Black Suede!
Beach 2012
Bli en bättre bloggare!
Låta bli att kapa av luggen varje gång!
Få bättre hy!
Åka utomlands med vänner?
Spendera smart och spara en massa pengar!

♥ 
Hade en underbar sommar, sommarn 2013 lär dock bli bättre!
♥ Mitt självförtroende går fortfarande upp och ner som en berg och dalbana, men på vissa fronter så har mitt självförtroende blivit bättre.
♥ Tror inte jag gjort det, kommer faktiskt inte ihåg. Men i år då jävlar, då ska jag höja mig i matte, fysik och biologi!
♥ JA! Jag köpte faktiskt ett par nya JC and I regret nothing!
♥ Haha åh vad jag skrattar åt det här löftet...tränade konstant i några veckor men lade sedan av...bye beach2012. Ska däremot försöka igen, hej beach 2013!
♥ Bättre bloggare? Nja inte riktigt. Jag skriver inte lika mycket som jag gjorde förr, har börjat ladda upp mer bilder istället.
♥ Jag har lyckats låta bli att klippa av luggen!
♥ Har fått mycket bättre hy än vad jag hade innan, men den är fortfarande inte så bra som jag vill att den ska vara.
♥ Åkte till Teneriffa med bästvän!
♥ Världens sämsta nyårslöfte...haha, jag är sämst på att spendera smart och spara pengar.....

Och nu till mina nyårslöften inför år 2013!

♥ Beach 2013 (Tightare rumpa, lår & mage) 
♥ Få ett smalare ansikte - You and me Jennifer 
 Få ännu bättre hy än vad jag hade under år 2012! 
♥ Hitta en ny danspartner 
 Ha en kick-ass sommar 
 Ha en oförglömlig 18-års dag
 Bli socialare - är lika social som en sten 
 Ut och resa med en vän/vänner - Don't know om jag kommer ha tid eller pengar, but I hope! 
 Få en bättre personlighet - Är alldeles för...dryg och negativ 

Hej jag spammar din blogg men men,,,

MEN JULIA DU HAR JU VÄRLDENS SPRUDLIGASTE( ÄR DET ENS ETT ORD?) PERSONLIGHET!! OCH SKIT SOCIAL JUU MINNS DU INTE OSS I 6AN xD

2013-01-19 // 19:10:01
» Pegah

hmmm neee det tror jag inte på, eller okej alla har väl blivit smått osociala... Jag blev det när jag skaffade tumblr.. hehe... ÄLSKA TUMBLR DET HAR GJORT MITT LIV LITE LÄTTARE LOL OKEJ JAG VET INTE... OCH LIVET VAR FAN LÄTTARE NÄR MAN VAR LITEN BUUHU VILL INTE BLI 18 OCH BTW VART I KINA VAR DU?

2013-01-19 // 19:27:51
» Pegah

OCH JAG BORDE EGENTLIGEN SKRIVA PÅ MIN GEOGRAFI UPPSATS SOM SKA IN IMORRON... UPPGIFTEN ÄR MINDFUCK MEN SÅ SITTER JAG HÄR.. OCH SPAMMAR DIN BLOGG. LUV LYF

2013-01-19 // 19:28:43



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: