Det här måste vara den första helgen som jag kan vila ut, någolunda, om vi räknar bort jullovet haha.
Under de senaste veckorna fram tills vi fick jullov så jobbade jag eller så hade jag danstävling, självklart så hade jag även en hel del läxor, men det har väl alla som går på gymnasiet, nothing much with that. 
Den här helgen så är jag heeeeelt ledig! (om vi bortser från att jag har matte och franska glorsor som måste göras ikväll) Ska snart ta och börja med mina läxor, därefter så ska jag träna lite på crosstrainern, börja med en "squat-challenge" (Hej beach 2013) och basta. Kommer bli så himla skönt! Ser verkligen fram emot min kväll! 
Ska försöka göra ett inlägg om mitt jullov, var ju i Kina, och jag vet att en del av er vill veta vad jag har köpt *Haha*

Puss




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: