Asså....WTF

Explosion på skola i Huddinge

Explosionen i Huddinge ska, enligt vittnen, ha inträffat när en PET-flaska exploderade inne på Kvarnbergsskolan.
– Jag såg först rök komma ur flaskan. En lärare skulle plocka upp den - men då small det, berättar en elev för Aftonbladet. Klockan var runt 12 när en explosion hördes på Kvarnbegsskolan i Huddinge. Elever på skolan berättar att en PET-flaska exploderade i närheten av en lärare. Flaskan ska ha slängts ner från tredje våningen, ner till ett plan där uppehållsrummet ligger.
- Jag såg först rök komma ur flaskan. En lärare skulle plocka upp den, men då small det, berättar en elev för Aftonbladets reporter på plats. Eleven säger till Aftonbladet att röken kom efter att det small. Läraren som skulle plocka upp flaskan blev röd i ansiktet. Flera elever satt vid ett bord, nära platsen där flaskan landade.
- Vi trodde först att det var en smällare. Nu går rykten om att någon från en annan skola slängde flaskan, säger en elev som befann sig på våning tre därifrån flaskan kastades.

Ni kan läsa hela artiklarna genom att klicka på länkarna nedan!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16154651.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16155032.ab

Ni undrar inte hur orolig jag blev när jag fick höra om att det skett en explosion på Kvarnberga...bästvän ringde och berättade det för mig i onsdags, men har inte haft tiden att skriva ett inlägg om det.
Jag blir bara så facinerad av var alla dessa idéer kommer ifrån. Har de inget bättre för sig? Vem är så dum?
Citerar:
"Idiot jävlar som kastar pet-flaskor med explosivt medel ner i ljushallen i kvarnberga. På min tid kastade vi vattenballonger och ägg!"





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: