8/6

lite tid och så mycket som måste göras.

Har precis hjälpt pappa att sätta ihop vårt stora matbord, bästvän och hennes föräldrar kommer nämligen över på middag ikväll, vi ska planera det sista inför resan till Teneriffa!
Har städat hela mitt rum hela morgonen även garderoben som sett ut som ett bombnedslag de senaste dagarna....
Har även kört några omgångar tvätt....haha det behövdes.

Har nu fotat mitt rum och ska snart försöka ladda upp bilderna! Eftersom att jag fotade mde mobilen kanske det dröjer ett tag! Please be a little bit more patient!

När jag är klar med det här inägget så ska jag försöka plugga lite matte & franska, har nämligen mitt sista matteprov test och min sista franska läxa för terminen på måndag...aigoo~~
Vilken
lärare gör så här egentligen? Ger läxor tre dagar innan avslutningen liksom...suck inte snällt.
Och efter det så måste jag börja packa, åker ju om FYRA dagar! Herre jösses!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: