Kokosolja

Babylen hud, here I come! 
Har hört från en hel del människor att kokosolja ska vara mirakel kuren för torr/fet hy, men samtidigt så finns det folk som säger att den bara torkar ut ännu mer om man har jättetorr/fet hy. Say what?!
Själv har jag torr/eksem hud, och har problem med finnar (acne?), kvisslor och pormaskar. Slutade använda foundation & puder för ett tag sedan (två månader) och tvättar nu ansiktet enbart med vatten. Lite skillnad ser jag, men lär få fortsätta ett himla bra tag till innan mitt ansikte blir fri från dessa hemskheter. Var och handlade på Coop när jag upptäckte att urtekram sålde ekologisk kokosolja (217ml) för 59kr! Köpte med mig en burk hem och nu blir det upp till bevis om den verkligen funkar! 
Kom ihåg, om du tänker köpa kokosolja, köp kallpressad!





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: