Tagen från

SaraKarolina
Väljer att behålla vissa av hennes svar då jag inte finner det nödvändigt för mig att ändra dem, då jag tycker de stämmer in bra på mig! Har dock gjort några småändringar här och var!

Jag heter
 Julia 
Jag är för tillfället smått stressad
Jag är bra på att strukturera saker. 
Jag tycker inte om när saker är dåligt planerade.
Jag är dålig på att argumentera mot någon som inte delar min åsikt - jag blir för upprörd för att kunna förklara mina tankar + gråtfärdig. 
Jag läser bloggar, tumblr & weibo lite då och då.
Jag gillar när det jag är sugen på finns i kylskåpet, det blir fint väder/är soligt- som nu!
Jag sjunger väldigt sällan.
Jag älskar postiva överraskningar, som att hitta en ny favoritlåt och få spontana komplimanger från människor
Jag är inte speciellt bra på att vara snäll och trevlig eller koncentrera mig när jag har blodsockerfall.
 ~ ~ ~
Jag föredrar choklad och surt godis.
Jag tycker om att hitta på små äventyr med mina vänner.
Jag är beroende av att klia/pilla på sårskorpor, tuggummi och min mobiltelefon.
Jag har på mig svarta jeans 24/7.
Jag dricker inte kaffe.
Jag lyssnar på kpop, men det vet ni redan.
Jag blir arg på människor som inte säger vad de tycker och mig själv när jag är dum.
Jag är rädd för saker jag inte kan bestämma över eller styra (ganska mycket med andra ord).
Jag önskar att 2014 blir bättre med tiden.
Jag är pinsamt dålig på att sjunga.
 




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: