668 dagar senare

Kommer ni ihåg att jag piercade naveln för nästan två år sedan, japp, idag 668 dagar senare så tog jag äntligen modet och berättade för min ma, haha. Frågade ma så fort jag fick chansen om jag fick pierca naveln, men varenda gång så var det ett nej och tillslut så gjorde jag det i smyg.

Jag: Ma...har en sak jag måste berätta för dig, och du får absolut inte bli arg okej?
Ma: Vad? *helt upptagen med att äta*
Jag: Kolla hit *lyfter upp tröjan och visar* 
Ma: *Lyfter ena ögonbrynet* När gjorde du den?
Jag: För ett tag sedan...men den är läkt nu och allt är bra!
Ma: Jassåååå?
Jag: Är du sur? 
Ma: Säg mig, vad ska jag vara sur över? Vad ska jag göra med dig? *Suckar* Jag tänker fortsätta äta mina grönsaker i tystnad. *slänger i sig grönsakerna*
Jag: Ma, du vet att jag älskar dig♥️




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: