Hur skriver man?

Extremt skönt att få ta en nap på 3h, skulle dock suttit fint med några till, är fortfarande helt seg i huvudet från imorse. Hade svenska nationellaprov från 8:30 till 12:30 imorse och jag kan säga att jag är oerhört glad över att vi fick skriva på datorer och inte behövde skriva för hand denna gång, underlättade verkligen skrivandet! I feel bad for you gaiz som var tvugna att skriva för hand....
Trots det tråkiga ämnet Hur skriver man? så lyckades jag kläcka ur mig nästan över 800 ord, trodde verkligen inte jag skulle skriva så mycket! Till en början hade jag svårt att komma på hur/vad jag skulle skriva och därför svårt att komma upp i 600 ord....men när jag väl överskridit 600 ord känndes det som att jag bara skrev någon mening till och vips så var jag uppe i 800, hur lyckas jag? Det viktiga var i alla fall att jag hade gott om tid och fick ner allt vettigt jag ville ha med, tror jag.
En punkt att checka av, fyra punkter kvar.




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: