Alldeles för lite sömn och...

....alldelesför mycket att göra
Är lagom slutkörd, skrev äntligen klart mitt gymnasiearbete igår kväll, asså jag säger bara HALLE-TO-THE-FUCKING-LUJAH! Dock är det massor av andra skolrelaterade saker som jag måste ta itu med nu. De kommande två veckorna kommer vara rena helvetet för mig men när de passerat, då jävlar!

Hur mitt påsklov och veckan efter kommer att se ut:
V.16 - Plugga, dansa, plugga, jobba, plugga, hämta mamma på arlanda, plugga, fira Samuel, dansa, plugga, uppträda på KPOP+, jobba, nämnde jag att jag kommer att plugga under lovet?
V.17 - MA 5 kursprov, SV NP (Tal) & MA 4 NP, en på onsdagen, en på torsdagen och en på fredagen. Min veckan kan inte bli mycket bättre. Kan ju säga redan nu att jag kommer festa galet när alla tre proven är över, you bet!
Nej nu ska jag sova, måste få tillräckligt med sömn ikväll då jag inte fick det inatt, för att min underbara älskade tjocka katt på 6kg lade sig och började trampa på mitt bröst mitt från ingenstans....liksom kunde du inte bara legat kvar bredvid mig istället? Aja godnatt mina fina!
 
#Virrpanna #Nollkoncentration #Stressad




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: