I min rosa sparkdräkt

Har varit på jakt efter ett par skid/snowboardbyxor de senaste dagarna.
Såg det perfekta paret inne på Stadium, knallrosa från burton, enda problemet var att de bara fanns i L och XL...why you no exist in S or M? Kollade överallt...Huddinge, Haninge, Farsta, till och med inne i stan, men där fanns de inte och några andra byxor som föll mig i smaken hittade jag inte... Åkte till Länna med mamma idag i hopp om att hitta the perfect pants, but nono...no luck for me.

Hittade inga byxor men istället så hittade jag den här! 
U+2193.svg

Bubblegum pink sparkdräkt från Firefly (så jäääääkla mysig)
Köpte den för 249:- (rea, ord. pris 600) inne på barnavdelningen...haha älskar att jag kan ha kläder i strl 154/164 & 160/170!  
Väldigt nöjd med det här köpet och ett plus är att den matchar mitt pannband och mina goggles! 
Kommer nog åka snowboard i den imorgon när vi åker till Romme.
(Har med mig termobyxor och en hoodie om jag blir blöt) 
Se upp i backen!

Looking like a giant baby




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: