Chinatrip 2012

Tänker inte skriva så värst mycket i detta inlägg, kanske slänger in några bildtexter men utöver det så tänker jag låta bilderna tala för sig själva.
ENJOY!
Laddar upp det här inlägget 6 månader senare haha~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I väntan på att åka till flygplatsen så fördrev jag tiden med att ta egobilder.

Mor & dotter, är vi lika varandra?

Well helloooo there Victorias's Secret
Sverige → Danmark → Kina

Två måsten när jag är i Kina
Ett (eller flera) besök hos frisören & Watsons

Feeeelin' sexy in ma grandmas clothes~

Noodles <3

Nyfixade ögonbryn

Hot pot ♥

Middag med släkten 

Spa week med mamma, mormor, morfar, moster, morbror och kusinen!

~Nyårsfirande~

Utomhusbad i vinterkylan~

Åååååh vad jag älskar Kinas matbutiker ♥

Sliten tjej som är förkyld....tröstar med 2PM's album och kinesisk äckel medicin


Några av alla mina inköp från Kina




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: