Thisdamnfuckersatonmybathroomdoor

This morning...
JÄVLA gross, oh fy fan. No words can describe my feelings.
Nice suprise kl:05.50 på morgonen, det första jag ser när jag öppnar dörren till mitt badrum för att fixa mig innan jobbet. HELL NO att jag sminkar mig där inne med den sittandes på dörren, hämtar min sminkväska etc. stänger igen dörren mjukt, hoppas på att den inte smiter och går upp till badrummet på övervåningen istället. Aldrig att jag dödar fångar och släpper ut den, det är något pappa får göra.
Åker iväg till jobbet.

När jag kommer hem ser jag att dörren står öppen...självklart har någon i familjen, Mamma, varit inne på mitt badrum och sedan lämnat dörren öppen under tiden jag varit på jobbet, great, nu är den här jäkeln någonstans i mitt hus. Jag kommer ju sova bra....


Varförärdetalltidjagsomstöterpådessaotäckagroteskalångbentaspindlarnaför?




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: