Stressig morgon

Vad tänkte jag egentligen på när jag satte mitt alarm på 08:00 när min buss går 08:50?
Duscha, föna håret, sminka mig, klä på mig, packa väskan och äta frukost....
Stod i jeans och turban på huvudet när jag insåg att klockan var 08:50 och att jag missat bussen...smidig tjej
Kollade snabbt när nästa buss gick, 09:05...15 för att fixa mig på? Ööh, knappast...
Föna håret & hinna sminka mig? Forget it.
Rushade in i badrummet, fönade luggen och rusade tillbaka in i rummet för att sätta på mig första bästa tröja jag hittade innan jag hoppade i skorna, tog väskan, jackan och sprang ut ur huset.
Var ute ur huset 09:03 och otroligt nog hann jag med 09:05 bussen.

EDIT: Fick veta när jag var halvvägs till skolan att vi inte hade någon matte, no need to rush.





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: