Flash mob

Det har nog aldrig känts skönare att få ta av sig sminket, duscha och få lägga sig i sin egna säng som igår. Somnade så fort jag la huvudet på kudden, ganska så trött tjej.
Nu mår jag i alla fall bättre, pigg och glad! Ska snart ta och börja skriva på min engelska uppsats och efter det packa inför träningen senare idag. 

Nu kommer ni säkert tycka att jag är extremt barnslig.
Ni har väl hört om Gangnam Style flash moben på plattan som äge rum igår? Jag har sagt till Jennifer 711438956820 gånger om att det vore skitkul att ha en Oppa Gangnam Style flash mob på plattan, och så får vi veta att de ska ha en på lördag! Men med lyckan kom även besvikelsen, insåg att jag skulle jobba samtidigt(7-15) som flash mobben skulle äga rum d.v.s. kl.14:00...
Ni anar inte hur bitter jag är för att jag inte kunde vara med...suck




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: