Random inlägg

Länge sen jag skrev ett text-inlägg huh?
Vilken träningsverk jag haft idag...ugh ni anar inte!
Vid armhålorna, axelpartiet, skulderbaden och vid midjan, kommer troligen från dansträningen igår, gör ont så fort jag spänner armarna eller sträcker på mig....hoppas verkligen att det går över till imorgon!

Snälla vänner jag var som låser min mobil i 30 minuter och samtidigt tar chansen att facerapea mig när jag är borta från datorn & mobilen...
"Jag älskar 96 pojkar ♥"
Haha, vänta ni bara, en vacker dag då jävlar!

Ska ta och lägga mig nu, känner att jag skulle behöva några timmar extra sömn, har gått upp vid 5-6 tiden de senaste dagarna nu och lagt mig vid 23-tiden, no good!
Såg även imorse att jag hade börjat få mörka ringar under ögonen, aj då!
Godnatt folks!





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: