Summer nights

Vore trevligt med lite sol just nu, börjar nämligen bli lite kyligt att sitta ute och plugga...
Äsch, tror jag ska gå in och hämta en tjocktröja, tycker att det är sjukt mysigt att sitta ute på balkongen på kvällen, efter middagen sådär, även om det är lite kallt.

Argh...blir galen på matten!
Känns som att jag inte kan någonting fast än jag suttit och pluggat som en galning hela helgen *ehm*nolife*ehrm* Känns som att allt jag pluggat på försvinner så fort jag pluggar på någonting nytt....aigoo~~
Kämpa på Julia! Hwaiting!

 


glassen såg god ut:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Still Lost" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-20 // 18:53:43

ååh ta det lugnt vet precis hur du känner men snart är vi i mål Julia! Snart är sommarlovet här! :D

2012-05-20 // 21:37:13



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: