Smart jag var då...

Jag känner mig så otroligt duktig.
Min dag började med att jag åkte till skolan 1h för tidigt....kom fram till Handen 06:14, smsade Jennifer och frågade vart hon var någonstans, vi skulle ju mötas 07:19....det var när jag fått Jennifers sms som jag insåg att jag var för tidig, alldeles för tidig.....jag måste ha varit väldigt trött när jag ställde mitt alarm...
Kom fram till skolan 25 över, eftersom min skola inte öppnar förrän 07:00 så låg jag ute på en bänk och pluggade matte i en halvtimme i väntan på att de skulle öppna. Lyckad morgon...indeed.
Efter att jag blivit insläppt så var jag tvungen att vänta tills klockan blev 07:30, för då öppnar hemvisten....
Som tur var kom Jennifer och höll mig sällskap tills en lärare öppnade hemvisten åt oss. Gick direkt och lade mig i det stora pluggrummet och sov 20 min innan vårt nationella prov i MA1C. Kändes lagom kul att ha prov i 3,5h när man gått och lagt sig 23:57 och sedan stigit upp 04:19 på morgonen...
Dagen kan inte sluta bättre med att jag stiger på fel buss på väg hem efter att ha varit och tränat med Sofia & Rosanna....Vilken dag!
Idag ska jag försöka lägga mig tidigt i alla fall! Ska bara lägga fram kläderna jag ska ha imorgon och packa min träningsväska, imorgon så ska vi träna på morgonen innan skolan!