Killing me slowly

Jag orkar seriöst inte mitt liv just nu..skrev världen längsta inlägg och så raderas det när jag ska publicera inlägget....aigoo~~

Okej, long story short.
Jag ligger just nu i soffan och håller på att dö...känns åtminstone som det.
Har världens jäkla pollenallergi, och för er som inte visste om det så är jag extremt känslig mot pollen.

Ska snart ta och åka in till akuten och kolla mitt tillstånd, har nämligen fått eksem liknande utslag runt munnen, vid kinderna, öronen, över hela halsen och även vid bröstkorgen...ser inte klokt ut.
Är så torr att så fort jag rör vid huden där jag har utslag, så lossnar det skorpor....jag vet att det låter sjukt groteskt men det är så jag har det just nu, nice eller vad?
Det har bara blivit värre för varje dag dom gått...
Känner mig som ett jäkla sandpapper...

Var i Tyresta by igår och gick i skogen med de franska utbytesstudenterna, svenskarna, min franska lärare och C-klassens biologilärare. Innan vi åkte hem så gick vi förbi ett stall med några få hästar och hagar, och för er som inte visste om det, så är jag även extremt allergisk mot hästar.
Kan knappt andas och ögonen blir helt röda och uppsvullna om jag kommer i närheten av hästar,  märkte idag på morgonen att mina ögon var svullna och att jag hade det svårt att svälja.
Har ingen energi kvar...


» Pegah

krya på dig och I feel ya<3 hoppas du blir bättre!

2012-05-06 // 14:31:58



❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: