Frukost

Trying to get back on track!
Var på akuten igår och fick en massa medicin utskriven, dags att leva på kortison, eyh?
Fick två kortisonsalvor - en för ansiktet och en för kroppen, en kortison nässpray och 30st kortisontabletter (12st per dosering). Ska även fortsätta med mina vanliga allergitabletter.

De här jäkla utslagen tar kål på mig, både psykiskt och fysiskt....stannar nog hemma idag.
Utslagen har blivit mycket bättre, men jag "fjällar" fortfarande...Har även börjat kunna andas igenom näsan nu, finally!
Följde med min fransyska in till stan och såg till att hon mötte upp de andra franska utbytesstudenterna, vore ju inte så kul om hon kom bort, stannar ju ändå hemma idag så.

Fick nyss reda på att jag kommer att ha kursprov i franska imorgon och på torsdag, och jag har inte pluggat till dem, wish me good luck!





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: