28/5

Facerapeade Jennifer idag, trevligt minst sagt, tråkig hon var som tog bort det senare..pfft.
Som hämnd tog hon min mobil halva dagen, Johan låste den 1h och så tog de av mitt skal och bytte ut min mobil mot Johans, snälla klasskamrater jag har.
Dock var det inte så svårt att se att det inte var min telefon hahaha, jag har faktiskt telenor och inte tele2...duh

Eftersom att Johan var så snäll att låna ut sin iPhone för att lura mig så tog jag några bilder åt honom, som tack för att jag fått låna den under sista lektionen.
(Några bilder = 1000st)
Hoppas att du uppskattade min lilla present!
Dock så har han fortfarande mitt skal och jag hans...känns väldigt annorlunda f.ö, är inte van att den är så platt och att jag dessutom får plats med den i byxfickan...haha dags att byta skal eller?

Visat har jag en fin bakgrundsbild?

 





❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: