This is not a fairytale.

Någon som är duktig nog att se vad det föreställer?

Stötte på denna kreation/skulptur[vad du nu vill kalla det för] igår när jag och Jennifer var inne i stan.
Mötte upp henne efter träningen och strosade runt vid hötorget ett bra tag innan vi gick och köpte biljetter till "Snow White and the Huntsman", vi hade nämligen pratat om att se den. Jag har dock varit lite skeptisk mot filmen sedan den kom ut, för jag kan verkligen inte se mig Kristen Stewart som snövit...tycker inte hon passar den rollen, hon är för.....för...äsch jag kan inte sätta ord på det.
Efter vi köpt våra biljetter till bion så bestämde vi oss för att äta, gick till Kungshallarna och satte oss vid PONG.
3h kvar innan filmen började, what to do?
Gå runt i ännu fler butiker, sitta på en bänk och kolla på alla människor som passerar, köpa godis på ÖoB och en Frapino på Espresso house.
Plöstligt så var klockan redan 17:35.
Gissa var vi satt i biosalongen?
Andra raden. Oh yeah!
När vi köpte biljetterna så var det bara 75 platser kvar, inte många valmöjligheter här inte.
Var dock inte så jätte jobbigt som jag hade förväntat mig att sitta där, helt ok, väldigt ljust bara.
Och till filmen, så vet jag ärlig talat inte vad jag ska tycka om den, bra? dålig? Not my cup of tea i alla fall....
Och Kristen Stewart som huvudrollen?...ugh no, no thank you[My opinion]
Annars så tycker jag att effekterna var väl gjorda!
It was good but not great.








❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: