Barkarby

Hur kommer det sig att när bloggstatistiken för en gång skull går uppåt så är det när jag inte uppdaterat bloggen under hela dagen...?

Vaknade i morse av att mamma knackade på dörren och frågade om jag ville följa med till Barkarby.
Oh yeees I would like to follow you guys!
Försökte göra mig redo så snabbt som möjligt med tanken på att de redan var klara...Tog mig kanske en 20min att fixa mig[Duscha, föna håret, sminka mig & klä på mig], tycker att jag var relativt snabb, men det gjorde tydligen inte pappa som istället satt på trappen och klagade över hur långsam jag var...tsk tsk. Aja vi kom iväg till slut och jag åt min frukost i bilen, ohja.

Väl i Barkarby så fyndade jag två plagg från Tommy Hilfiger, nöjd tjej! Hittade även en scarf som jag fann rätt så söt, ni anar inte hur länge jag letat efter en scarf/halsduk som passar till våren/hösten/kyligare sommarkvällarn. Efter dessa två inköp så fann jag inte så mycket mer...hittade några stickade tröjor inne på Boomerang som jag gillade, tråkigt nog fanns de bara i L och XL...not really my size...aigoo~~
Hade samma problem inne på Acne...hittade jättemånga shorts som jag ♥, speciellt ett par vita, men nej nej, de ville inte sitta bra....
Satt de bra om låren så kunde jag inte knäppa dem, gick jag upp en storlek i midjan så satt de för tajt om låren...wtf?
Antingen eller...
Inna vi åkte hem så gick jag och mamma in på Lindex och kollade lite, väntade nämligen på pappa som var inne på Intersport. Förvånar mig inte att jag kom ut därifrån med två trosor precis innan stängningsdags.
Shopping - [X]
Märker att jag allltid får med mig hem underkläder [åtminstone ett par trosor] när jag är ute och shoppar...pfft

Bilder på inköpen kommer upp alldeles strax!
Nu måste jag packa inför privatlektionen imorgon idag och sen gå och lägga mig, måste upp tidigt idag!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: