28/2

Börjar äntligen vakna till liv!
Hade myskväll med klassen hemma hos Johan igår, mysigt!
vid fem-tiden samlades vi i älvsjö och åkte alla tillsammans hem till Johan. Så fort vi kom hem till Johan så gick jag in i köket och gjorde Chokladdoppade marshmallows med topping, smarrigt värre! :) Hoppas att alla tyckte om dem!
Vid åtta-tiden gick alla ner till pizzerian och beställde mat, innan dess hade vi suttit i Johans vardagsrum och spelat TV spel, Mortalcombat, FIFA, COD, etc....haha
Hade ätit så mycket godis så att jag inte ens orkade en hel barnpizza...oh herre!
Eftersom att Tobias fortfarande var hungrig(han hade redan ätit upp sin pizza) så fick han mina två sista pizza slices då jag inte orkade mer!
Kvällen spenderades åt att kolla på film, ingen skräck dock, för annars så skulle jag och Tove åkt hem på en gång!
Vi kollade på:
Tower Heist
Bad bosses
Rush Hour 3
Dear John


Vi alla gick och lade oss vid fem-tiden...eller jag ifl....haha!
Somnade så fort jag lade mig ner på sängen....så typiskt mig!
Fick veta att de andra inte somnade förrän vid sex eller sju på morgonen idag.
Jennifer berättade sedan att hon bara sovit i 30min...ohgod hur klarar du dig?
Jag fick ifl lite sömn(2h) innan vi åkte hem från Johan tidigt i morse.
Lagom fräsch man känner sig när man bara sovit 2h under ett dygn(gick dessutom upp kl:06.00 på morgonen dagen innan),
har utsmetat smink och sitter och väntar på pendeln...

Så fort jag kom hem så tog jag bort allt smink, bytte om till pjamas, satte mig i köket och åt frukost och gick sedan och lade mig i soffan och sov någon timme...
trött tjej, pretty much!
Efter att ha sovit i några timmar så gick jag och satte mig vid datan ett tag, gick sedan och lade mig igen...haha. Sov ju inte så länge, kanske 1-3h varje gång?
Verkar ifl ha piggnat till lite!

Nu ska jag försöka börja på min labbrapport så att jag slipper ha med den när jag åker till GBG och tävlar!




❀NAMN❀:
❤?

E-P❀ST:

BL❀GG:

VAD HAR DU PÅ ❤?: